Startsida - Sommenbygdens Folkhögskola Sommenbygdens Folkhögskola

Välkommen till vår folkhögskola! Vi är en liten skola med ett stort hjärta och höga ambitioner! Vi hoppas att just du är intresserad att lära känna oss och söka till någon av våra kurser. Skolan har fått sitt namn efter den stora klarvattensjön Sommen som förenar Småland och Östergötland. Sedan 1997 har vi varit en hellip;

OVERVIEW

This web site sommenbygdensfolkhogskola.se currently has an average traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have sifted nineteen pages inside the site sommenbygdensfolkhogskola.se and found seven websites interfacing with sommenbygdensfolkhogskola.se. There is one mass web platforms owned by sommenbygdensfolkhogskola.se.

SOMMENBYGDENSFOLKHOGSKOLA.SE RANKINGS

This web site sommenbygdensfolkhogskola.se has seen fluctuating levels of traffic all over the year.
Traffic for sommenbygdensfolkhogskola.se

Traffic ranking (by month) for sommenbygdensfolkhogskola.se

Traffic ranking by day of the week for sommenbygdensfolkhogskola.se

WHAT DOES SOMMENBYGDENSFOLKHOGSKOLA.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of sommenbygdensfolkhogskola.se Mobile Screenshot of sommenbygdensfolkhogskola.se Tablet Screenshot of sommenbygdensfolkhogskola.se

SOMMENBYGDENSFOLKHOGSKOLA.SE HOST

Our web crawlers discovered that a lone root page on sommenbygdensfolkhogskola.se took four thousand nine hundred and sixty-eight milliseconds to come up. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
46.30.212.56

FAVORITE ICON

I found that this website is employing the Apache os.

Startsida - Sommenbygdens Folkhögskola Sommenbygdens Folkhögskola

DESCRIPTION

CONTENT

This web site sommenbygdensfolkhogskola.se states the following, "Fördjupningsutbildning i Stresshantering med hund." Our analyzers saw that the website also stated " För dig som saknar behörighet från gymnasiet eller grundskola." The Website also said " Kursen för dig som vill ta hand om och hjälpa andra människor. Kursen för dig som ser en framtid inom polisyrket. För dig som vill utvecklas musikaliskt. Personlig utveckling för dig med funktionsnedsättning. För sig som vill studera men bor. Välkommen till vår folkhögskola! Tel 0140 - 659 60."

VIEW SIMILAR WEBSITES

Rekenwerkbladen maken met de Sommenmaker.

Tiental overschrijding voor en - sommen. Het doel van deze site is het maken van reken werkbladen. Vul links de waardes in en druk dan op de knop Sommen maken hieronder.

Blog de sommenoise5157 - Blog de léquipe Sommenoise B 4ème Provinciale D - Namur - Skyrock.com

Résultats, classements, photos. Comme chaque année, un tournoi de sixte. Défaite ce samedi 16 mai face à Clavier. Abonne-toi à mon blog! 5ème journée de championnat. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

Woordkasteel

Een compleet spellingpakket voor kinderen vanaf 6 jaar,. Met 23 spelletjes, op ieder niveau in te stellen. Met 187 woordenlijsten, toetsen, oefenpakketten voor specifieke spellingproblemen en alles natuurlijk op een speelse manier. Klik op het kasteel om naar de site van Woordkasteel te gaan. Woordkasteel werkt nu ook op Ubuntu met WINE. Voor alle kinderen die op een speelse manier beter willen leren rekenen. Ieder spelletje is een uitdaging en op ieder rekenniveau in te stellen.

Sommen Runt I Hem

Sommenrunt är ett klassiskt cykellopp där du i egen takt tar dig runt den vårvackra sjön Sommen. Men de 1050 anmälda fick ett bra lopp. Tack alla glada och inspirerande som fanns på plats 2015. Välkomna åter nästa år, då firar vi 50 år! Välkomna till Tranås och Sommenrunt 2016! Här får du hjälp att hitta till omklädningsrum, parkering och tillbaka till start! Bull; Sommen Runt.

Sommentomter - Kulla gård - Bygg och bo sjönära

Här kan du bygga vid sjön. Det finns många skäl att älska Blåvik sommartid eller - eller varför inte året om. I en tid då allt fler söker avkoppling och en stressfri miljö finns nu möjlighet att bygga eget, bara ett stenkast från Sommens strand. Nu färdigställs 10 nya tomter runt Blåviks Gård och hamnen. För mer information, prospekt och intresseanmälan. 0140-563 00, 0380-453 00. Älska Sommen - älska Blåvik. Nytt Café öppnar vid Blåvikshamn. Se om din stuga är ledig.